

chip do omega c 2.2 dti 2003r
#1
OFFLINE
Napisany 25 lipca 2010 - 12:38
Jestem zainteresowany takim chip[em by podniesc moc mojej omci do 140-150KM i moment do jakichs 300Nm
#2
OFFLINE
Napisany 28 lipca 2010 - 22:02
Z tego co szukałem po necie ( w przyszłości też chciałbym lekko wzmocnić swoją omcię) to jest kilka firm które oferują chiptuning wraz z hamownią i gwarancją. Ceny oscylują koło 1200-1600 zł. Mam nadzieję, że za jakieś pół roku będę w stanie się na takie ulepszenie skusić! Przyrost mocy różny w zależności od firmy, oferty oraz ceny oczywiście. Najczęściej w granicach 25 km. Pozdrawiam!
#3
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 19:51
#4
OFFLINE
Napisany 28 lutego 2011 - 21:19
u nich kupiłem do swojej i lata:P fachowa pomoc telefoniczna
#5
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 15:03
http://moto.allegro....1456228174.html ' class='bbc_url' title='Zewnętrzny link' rel='nofollow external'> http://moto.allegro....1456228174.html
u nich kupiłem do swojej i lata:P fachowa pomoc telefoniczna
tylko ze ty masz stary model silnika, blizniaczy do bmw tds, gdzie za 300zl robisz jaki chcesz chip u "nerwusa", bo sa gotowce
do mojego silnika juz nie jest tak hoop
#6
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 15:05
#7
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 16:02
tylko większość tych chipów z Allegro to se mozecie wiedzie gdzie wsadzić...
od nerwusa, albo od bagor z innego forum, nie ma lepiej dobranych, bo oni dobieraja pod konkretny silnik i pompe (pod stan zuzycia podzespolow)
#8
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 16:57
od nerwusa, albo od bagor z innego forum, nie ma lepiej dobranych, bo oni dobieraja pod konkretny silnik i pompe (pod stan zuzycia podzespolow)
sorry ale wytlumacz mi na odleglosc jak ci sprawdzi stan silnika ?

#9
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 17:53
Podajesz cyferki z licznika i voilana odleglosc jak ci sprawdzi stan silnika ?

#10
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 18:19

#11
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 19:01
sorry ale wytlumacz mi na odleglosc jak ci sprawdzi stan silnika ?
sorry, ale widze ze z was fachowcy wieksi niz w rzeczywistosci. Otuz odbywa sie to tak: piszesz do jednaego z nich, ze masz takie i takie autko i chcesz miec tyle i tyle koni i Nm. On pyta jak oceniasz stan autka (glupota tutaj jest klamac

#12
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 19:43
#13
OFFLINE
Napisany 01 marca 2011 - 22:27
sorry ale fachowości do załatwiania chipa przez telefon to troche brakuje. Mam nadzieję że wiesz jak się to odbywa w serwisie z chiptuningiem i dlaczego to kosztuje 1500zł a nie 350. Ja nie jestem mechanikiem i jak mam niby ocenić stan auta? W dodatku klekota który w faktycznym stanie licznika ma przebiego 400 000km a nie 250tyś.? Jeszcze lepsze jest to kolego, że gość modyfikuje chip bo ktoś powie mu przez telefon że auto źle działa. Więc widzisz jak to jest. Tutaj jest akurat kilku fachowców, jak już uprzednio piszący Beast. Ja nim nie jestem, ale kilka zasad teoretycznych mam przyswojonych, poza tym kieruja sie czystą logiką.
napisz do bagora, on naswietli ci sprawe tak jak to wyglada. Jesli masz auto, to wiesz na co je stac, nie trzeba byc mechanikiem, zeby stwierdzic, czy auto jest na 5, 4, czy gorzej jak 1. Do td(s) sa gotowe chipy, to nie to co w nowszych egzemplazach, ze na hamownie sie jedzie. Sam mialem takiego chipsa w swojej bmw wiec wiem co mowie, akurat nie od bagora
#14
OFFLINE
Napisany 02 marca 2011 - 10:20
napisz do bagora, on naswietli ci sprawe tak jak to wyglada. Jesli masz auto, to wiesz na co je stac, nie trzeba byc mechanikiem, zeby stwierdzic, czy auto jest na 5, 4, czy gorzej jak 1. Do td(s) sa gotowe chipy, to nie to co w nowszych egzemplazach, ze na hamownie sie jedzie. Sam mialem takiego chipsa w swojej bmw wiec wiem co mowie, akurat nie od bagora
to powiedz mi jak telepatycznie sprawdzisz czy wtryski trzymaja dawki i cisnienie, jaka masz dawke na kompie i jaki kat wtrysku oraz ile auto ma faktycznie KM i Nm oraz jak sie rozklada krzywa mocy i momentu oraz czy w pelnym zakresie rpm masz prawidlowy AFR. nie podwazam wiedzy tych osob ale chipy oryginalne mozna sobie o kant **** potluc. kazdy zyd swoj towar chwiali - on ci czipsa zrobi bo na tym zarabia ale jak on faktycznie ma sie do twojego auta to juz jest inna bajka.
#15
OFFLINE
Napisany 08 kwietnia 2011 - 05:35
Ponieważ w moim sterowniku nie było podstawek, zostałem skierowany do warsztatu współpracującego i tam mi je wstawili - podstawki plus nowe kości.
Wrażenia - zbiera się od jakiś 2000 obrotów, dół bardziej dynamiczny, nie kopci, na razie nie powiem nic o spalaniu, bo zrobiłem dopiero 50 km.
Ustawiona mapa na 145 KM i 340 Nm . Z radością odkryłem inne oblicze samochodu

Polecam
#16
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 11:44

#17
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 13:07
#18
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:11
nie chciałem wprowadzić zamieszania, ale wybacz, nie zamierzam robić wykresu, interesuje mnie moja subiekwana opinia, 50km to nie dużo, ale już zauważyłem, że na tych samych odcinkach jazdy, jest conajmniej 0,7 litra różnicy, a to sporo przy dzisiejszych cenach paliw, dynamika jest zadowalająca - czytaj - lepsza i tyle.wiesz opinia po dniu wirusa i 50km mnie nie interesuje. chcialbym zobaczyc wykres z hamowni oraz afr w calym zakresie obrotow.
W razie "w" mam oryginalne chipy, teraz sobie sam wymienię...
Ja wiem , że to nie jest w/g ciebie profesjonalny tuning, ale z drugiej strony facet ma trochę racji - zasadniczo mapy się układa to tego samego modelu, a że jeden wyciąga mniej a drugi więcej, to może być wina sprawności silnika i oprzyrządowania, napewno na hamowni można to podkręcić pomijając rożne niesprawności, ale czy to zdrowe??
Nie twierdzę , że to co mam to najlepsze rozwiązanie, ale może to tylko rozwiązanie za 350 PLN, a to o 1000 PLN mniej niż z usługą hamowni w mojej okolicy.
#19
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:17
nie zamierzam robić wykresu,
A moze powinienies jednak:)
Jak sie okaze ze nie masz tych 145 kuni i 340Nm??
#20
OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2011 - 17:53
A moze powinienies jednak:)
Jak sie okaze ze nie masz tych 145 kuni i 340Nm??
OK, wywaliłem żeby kogoś nie raziło...
do tej pory jednak prawie nikt tu nie napisał że ten model można tanio i prosto podkręcić...